Különleges helyszínen búcsúztatták az évet a Magyarok a Piacon Klub tagjai. Az idény utolsó klubeseményének a Manier Boutique adott otthont. A divatszakma magyar nagyasszonya, Németh Anikó szerint mindig az első lépést a legnehezebb megtenni, azonban ez nem rettentette vissza a tervezőnőt attól, hogy világmárkákkal – köztük Louis Vuitton-nal, Emporio Armani-val – kelljen versenyre. Véleménye szerint, fontos, hogy felismerjük egymás tehetségét, és az is, hogy egy izgalmasabb, magyar ötletekkel szegélyezett világot építsünk fel. „Kalandra fel!” – mondja Anikó.

DSC_0916

Németh Anikó, (Manier, tulajdonos és tervező), Dr. Horváth Gábor (Manier, tulajdonos) Fotó: Molnár Adél Bernadett

A program ötletadójának, egyben az esemény társháziasszonyának, Bernáth Ágotának (Bervina Kft., ügyvezető igazgató) gondolatébresztő köszöntője az innováció témája köré csoportosult.
A program a Boutique tulajdonosainak, Németh Anikónak és Dr. Horváth Gábornak a felvezetőjével folytatódott. A bevezetőből gyorsan kiderült, hogy nem egyszerű a magyar designerek helyzete, és az sem véletlen, hogy a MANIER az egyetlen magyar üzlet az Andrássy út forgatagában.
A szakmai felvezetőt a tagságnak előkészített, üzleti alapokra koncentráló divatbemutató követte. A nem mindennapi öltözékek új megvilágításba helyezték az üzleti megjelenés konvencióit. A tervezőnő elmondása szerint, az egyedi üzleti viselet nem egyenlő az öltözködési szabályok megszegésével.
A személyre szabott megjelenés a testi és a lelki tulajdonságok egyidejű megismerésével alakítható ki, mesélte a tervezőnő. A kulisszák mögött ruhák készülnek és emberi kapcsolatok köttetnek – melyet a háziasszony és Várszegi Erika (Fertilia Kft., cégvezető) között elhangzó rövid divattanácsadás is alátámasztott.
A programot a tervezőnő személyes történeteivel tarkított kötetlen beszélgetés, irányított ruhapróba zárta.

DSC_1068

Magyarok a Piacon Klub tagok Fotó: Molnár Adél Bernadett

X