A Magyarok a Piacon Klub oszlopos partnere, a MIRELITE MIRSA Zrt. vezetősége látta vendégül a klub tagjait 2014. június 19-én.
A Losó család képviseletében Losó Viktor, a cég ügyvezető igazgatója vezette be a résztvevőket a MIRELITE MIRSA Zrt. kulisszái mögé. Az 1981-ben alapított MIRSA cég kalandos történetének feltárása kapcsán olyan meglepő információk kerültek napvilágra, mint a MIRELITE szó eredete. A mozaikszó az 1940-es években nehezen, csupán a felsőbb rétegek számára elérhető fagyasztott termékekre utal, s a következő szavakból áll össze:
- Mezőgazdasági
- Ipari
- Részvénytársaság
- ELITE terméke
Az 1981-ben megalakult MIRSA tulajdonosi tekintetben többször volt külföldi kézben 2003-ig, amikor is magyar családi tulajdonba került. A átalakulás, majd a minőségi magyar vállalkozói teljesítmény formálta a direkt márkaépítés, márkázás igényét. A Losó Viktor, valamint Sánta Zoltán (MIRELITE MIRSA Zrt., marketing igazgató) által vezetett beszélgetés a jelenlévők aktív közreműködésének köszönhetően tapasztalatcserébe fordult.
A délutáni programot a házi gazda gyorsfagyasztó üzemében tett látogatás, valamint a MIRELITE termékekből készített ízletes kóstoló zárta.
Legutóbbi hozzászólások