Treble
Kapcsolat:
1238 Budapest, Hősök tere 37.
Bemutatkozás:
„Amikor harminc évesen, nagyjából 1990-ben, világ- és Európa-bajnokként véget ért a birkózó-élsportoló pályafutásom, értelmes civil elfoglaltságot kerestem az edzőtáborozások és a külföldi utazások elmaradtával rám szakadt szabadidőre. Volt mibe kapaszkodnom, hiszen vendéglátóipari főiskolát végeztem. Eleinte az üdítőkereskedelemben edzettem magam, hogy nagyobb rálátásom legyen az üzleti világra, és kipróbáljam magam. Aztán a feleségemmel együtt a munkahelyi közétkeztetésben vállaltunk szerepet. A kalkulációban, a tudatos tervezésben igyekeztünk mind jobban megfelelni – úgy, hogy minőséget szolgáltassunk, de szert tegyünk tisztes haszonra. Később is egyszerre érvényesült a tevékenységünkben ez a kettős cél, mert tisztán láttuk a környezetünkben, mekkora bukásokhoz vezet a harácsolás, a vevőkör megrövidítése. Családi vállalkozást alapítottunk 1990-ben. Később már a fiúnk, Gergő is tevékeny részese volt. Mi több, az ő fiatalos lendülete új impulzusokat adott. Ő áll a legközelebb a célközönségünkhöz, a 18-35 év közötti nemzedékhez, ismeri az igényeiket, az ízlésüket. Azt céloztuk meg a fő tevékenységünkben, a vendéglátásban. Mert voltak más próbálkozásaink is. Még az építőiparba is belekóstoltunk különböző ingatlanfejlesztések formájában. Öt éven át, négy színhelyen szálláshely-szolgáltatás keretében tartottunk fenn összesen 250 ágyat Budapest belvárosában. De oldallépést is tettünk: a pandémia idején Bécsben létesítettünk egy éttermet. Eddig összesen 16 vendéglátóipari egységet üzemeltettünk. Ma 6 helyen működtetünk éttermet, illetve éjszakai bárt. Kettőt, panorámás, kellemes környezetben szabadtéren (a Népszigeten és a Kopaszi-gáton). Kicsit a jelképünk lett a Cooltour bár. Azonos műfaj, de mindegyik egyéni, a helyhez illő forma. Kettő van a Belvárosban, a tágabb értelemben vett vigalmi negyedben, egy pedig a forgalmas Széll Kálmán tér mellett – igaz, a 70-80 fős terasza sétálóutcára nyílik. A vállalkozásunkat nem tekintjük cégbirodalomnak, sokkal inkább a szívügyünk termékének, amely népszerű a fiatalok körében, így a gazdasági eredményei is kitűnőek.”- Gáspár Tamás