Nanushka
A Nanushka könnyed viseletet kínál a modern ember számára. A budapesti székhelyű divatház alapítója, Sándor Szandra a London College of Fashion elvégzése után tért vissza Budapestre, hogy megalapítsa saját márkáját, amely a hazai közönség előtt 2006-ban, a nemzetközi piacon Baldaszti Péter csatlakozását követően 2016-ban debütált. A márka New York-i divathéten történő bemutatkozása után számos nemzetközi siker, köztük a Los Angeles-i pop-up üzlet megnyitása és nemrég a párizsi divathéten bemutatott kollekciója is hozzájárult ahhoz, hogy napjainkra a NANUSHKA világszerte ismert és kedvelt márkává váljon.
A Nanushka magabiztos könnyedségével és a fenntarthatóságot szem előtt tartó stílusával olyan kollekciókat alkot, melyeket a téren és időn átívelő éteri utazások inspirálnak, és jól illeszkednek a viselőjük életmódjához. A Budapesten tervezett és Európában gyártott kollekciók darabjait több, mint 40 ország 250 boltjában árusítják, így a Le Bon Marché, a Bergdorf Goodman, és a NET-A-PORTER kínálatában is megtalálhatóak. A Bécsi utcai flagship store kialakítása és termékei tükrözik a Szandra által megálmodott világot, amit egyaránt ihletett Budapest városa és a különböző kulturális és design elemek végtelen keveréke.
A divatvállalat az elmúlt két évben jelentősen növelte árbevételét és ismertségét szerte a világban, az idei évben pedig egy régóta dédelgetett tervük válik valóra: Nanushka üzlet nyílik New Yorkban. Az üzlet kialakítását az egyik legrangosabb francia építészeti céggel, a Festen Architecture-rel közösen álmodták meg a tulajdonosok. A nagy lépést a legapróbb részletekre is odafigyelő tervezés előzte meg, így az októberi nyitásra minden készen áll majd, hogy a Nanushka világa és szellemisége még nagyobb ismertségre tehessen szert a tengerentúlon is.